0371 190  455 0372 877 310 office@veterindistribution.ro
Hot
  • Zactran

ZACTRAN

Soluţie injectabilă pentru bovine, ovine și porcine

Categorii: , , Producător:
  • Descriere
  • Informații suplimentare

Descriere produs

Compozitie:

Fiecare ml conţine:
Gamitromicina ………….. 150mg
Monotioglicerol …………. 1mg

Indicaţii

Bovine: Tratamentul și metafilaxia bolilor respiratorii la bovine (BRB) asociate infectiei cu Mannheimia haemolytica, Pasteurella multocida şi Histophilus somni. Înainte de efectuarea tratamentului metafilactic trebuie stabilită prezența bolii în efectiv.

Porcine: Tratamentul bolilor respiratorii la porcine (SRB) asociate infectiei cu Actinobacillus pleuropneumoniae, Pasteurella multocida, Haemophilus parasuis și Bordetella bronchiseptica.

Ovine : Tratamentul pododermatitei infecțioase (necrobaciloza) asociată cu virulenta Dichelobacter nodosus și Fusobacterium necrophorum, care necesită tratament sistemic

Specii țintă: Bovine, ovine si porcine

Doze şi mod de administrare:

O singură doză de 6 mg gamitromicină/kg greutate corporală (echivalentul a 1 ml/25 kg greutate corporală în regiunea gâtului (la bovine și porcine) sau în zona din fața umărului (la ovine). Pentru stabilirea dozei corecte şi evitarea subdozării, greutatea corporală trebuie determinată cât mai corect posibil.

Bovine și ovine
Injecție subcutanată. Pentru tratamentul bovinelor cu o greutate peste 250 kg și a ovinelor cu o greutate peste 125 kg, se divide doza astfel încât să nu fie injectat mai mult de 10 ml (la bovine) sau 5 ml (la ovine) într-un singur loc.

Porcine
Injecție intramusculară. Volumul injectat într-un singur loc nu trebuie să depășească 5 ml. Dopul flaconului poate fi înțepat de cel mult 60 de ori. Se recomandă utilizarea unui echipament de doazare pentru dozarea multiplă astfel încât să se evite înțeparea excesivă a dopului flaconului

Timp de asteptare:

Carne şi organe:
Bovine: 64 de zile.
Ovine: 29 de zile.
Porcine: 16 zile

Nu este autorizată utilizarea acestui produs în perioada de lactaţie dacă laptele este destinat consumului uman. Nu se utilizează la animalele gestante, care vor produce lapte destinat consumului uman, cu 2 luni (vaci și juninci) sau 1 lună (la oi) înainte de data preconizată a parturiţiei.

Prezentare: flacon x 1000ml

Producator: Boehringer Ingelheim GmbH, Germania

Please follow and like us:

Informații suplimentare

Producator